MyCall Basic je desktopová aplikácia určená pre jedného používateľa na monitorovanie a záznam jednej telefónnej linky. MyCall Basic je vhodný pre použitie vo všetkých oblastiach, kde je potrebný záznam telefónnych hovorov a kompletné monitorovanie jednej telefónnej linky.

Zdroj záznamov a nahrávanie
  • Adaptér pre telefónnu linku ISDN
  • Adaptér pre analógovú telefónnu linku
  • Pripojenie adaptéra cez USB
  • Automatické spúšťanie / ukončenie nahrávania
  • Manuálne spúšťanie / prerušenie / ukončenie nahrávania
Práca so záznamami
  • Štruktúrované uloženie vytvorených záznamov, vytváranie hierarchickej štruktúry zložiek, jednoduché presúvanie záznamov medzi nimi
  • Mazanie zložiek aj záznamov
  • Dvojitá ochrana pred náhodným vymazaním (uzamykanie záznamov a presúvanie do koša)
  • Možnosť písania poznámok k jednotlivým záznamom
  • Priradenie osoby z adresára kontaktov pre jednotlivé záznamy
  • Automatické presúvanie záznamov do pridelených zložiek podľa adresára kontaktov
  • Komplexný nástroj pre filtrovanie záznamov a generovanie prehľadov
  • Efektívny nástroj pre hľadanie záznamov
  • Odosielanie záznamov prostredníctvom elektronickej pošty
  • Vizuálna signalizácia prichádzajúcich hovorov, identifikácia volajúceho, volaného a prihláseného účastníka
  • Protokolovanie prichádzajúcich aj odchádzajúcich hovorov
  • Generovanie výstupov so zoznamom telefónnych hovorov
  • Interaktívne prehrávanie záznamov
Ďalšie vlastnosti
  • Informovanie o celkovom počte a celkovej veľkosti všetkých záznamov
  • Informovanie o zostávajúcom voľnom mieste na disku
  • Automatické upozornenie pri prekročení určitého počtu záznamov
  • Automatické upozornenie pri dosiahnutí určitej hranice voľného miesta na disku
  • Kompresia zvukových súborov (kompresný pomer až 5:1)
  • Podrobný záznam všetkých udalostí na linke (zdvihnutie, položenie, nadviazanie spojenia atď.)
Úvod | Produkty & Služby | Podpora | Partneri | Referencie | O nás | Podmienky použitia
powered by Amigo.NET © 2018 TheraComm, s.r.o. Web design Sylvia Šabíková.